ТРЕНД у греху

12/10/2013 10:36

ТРЕНД у греху

 
Стога, као што кроз једног човека грех ушао у свет , а грехом смрт , тако је смрт прешла на све људе , јер сви згрешили ... # Ро 5:12

 
Библија не каже да је Бог казнио људски род због греха једног човека , али је распоред на грех , то јест моју тврдњу да сам ушао у свет од стране једног човека . Она је такође рекла да је још један човек је преузео на себе грехе целог човечанства и укида жртву ( # Хеј 9:26 ) , много дубљег откривења . Диспозиција за грех је не бити неморално да почини зло . То јетенденција да траже за себе , да учини своју сопствену , његова Бога . Ова одредба може бити или манифестује дубоким неморала , или ће бити праћене строгом моралу. Један идруги имају исти корен :захтев да буде свој господар . Када је Господ био испред мушкараца у којима живе све силе зла , или мушкараца чији су животи били чисти , морална , ред , не заустави погоршање неких , или моралну вредност друго . Погледао је оно што ми не видимо : унутрашњи став .

 
Грех је у мени од мог рођења , ја не могу да променим , али Бог је задужен ,искупљење . До крста Исуса Христа , Бог је искупио читав људски род од опасности од осуде над њом због наслеђивања греха . Бог никада не држи човека одговорног за која је наследила грех . Осуда не долази одатле . Али означена печатом осуде ако , знајући да је Исус дошао да избави ме , ја одбијам да прихватим своје спасење . Ово јепресуда , (критични моменат ) : "светлост је дошла на свет , а људи више воле таму него светлост . "

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent