Научете се да се изчака

23/07/2014 12:53
Научете се да се изчака 
 
  Ако Бог е определил време за всичко, 
най-добре е да се направи тази идея и изчаквам времето си 
 
 
Са времената ми в ръката си Псалми 31.16 
Псалмистът пише: "Вярвам в теб, Господи: Аз казах: Ти си мой Бог са времената ми в ръката ти" Псалм 31, 15-16. 
Ходенето с Бог, вие откривате, че прекарват повече време в чакане, отколкото да получава. И след като сте получили това, което ви очаква, вие започвате да се очаква нещо друго! Ето защо, ако не се научиш да чакат с радост, ще бъдат постоянно се разочарован. 
 
Павел пише: "Нека не ставаме уморени в вършим добро, защото, своевременно ще пожънем, ако ние не се обезсърчаваме" Галатяни 6.9. The "правилното време" е най-подходящото време според Бога, а не от нас. Ако Бог е определил време за всичко, най-добре е да се направи тази идея и изчаквам времето си. 
 
Вие ще кажете: "Какво трябва да направя по време на това забавяне?" Повярвай го! 
 
A Bible учен каза: "Бог ме е научил да живея живота си това до приключване на проектите, той е вложил в сърцето ми, което наистина искаме да достигне следващия етап ние пренебрегваме неща. без това обезщетение. Бог ми даде видение преди десет години това се случи, и през всичките тези години, съм пропуснал много радост в желанието обещанията се изпълняват, преди тяхното време. Научете се да задоволи напълно тази стъпка, докато чакате за следващия. "
 
За действие за днес 
 
Научете се да чакам. 
Bob Gass
Nauchete se da se izchaka
 
 Ako Bog e opredelil vreme za vsichko ,
naĭ-dobre e da se napravi tazi ideya i izchakvam vremeto si
 
 
Sa vremenata mi v rŭkata si Psalmi 31.16
Psalmistŭt pishe: " Vyarvam v teb , Gospodi : Az kazakh : Ti si moĭ Bog sa vremenata mi v rŭkata ti " Psalm 31 , 15-16 .
Khodeneto s Bog , vie otkrivate , che prekarvat poveche vreme v chakane , otkolkoto da poluchava . I sled kato ste poluchili tova, koeto vi ochakva , vie zapochvate da se ochakva neshto drugo ! Eto zashto , ako ne se nauchish da chakat s radost , shte bŭdat postoyanno se razocharovan .
 
Pavel pishe : "Neka ne stavame umoreni v vŭrshim dobro, zashtoto , svoevremenno shte pozhŭnem , ako nie ne se obezsŭrchavame " Galatyani 6.9. The " pravilnoto vreme " e naĭ- podkhodyashtoto vreme spored Boga, a ne ot nas. Ako Bog e opredelil vreme za vsichko , naĭ-dobre e da se napravi tazi ideya i izchakvam vremeto si .
 
Vie shte kazhete : " Kakvo tryabva da napravya po vreme na tova zabavyane ? " Povyarvaĭ go !
 
A Bible uchen kaza : "Bog me e nauchil da zhiveya zhivota si tova do priklyuchvane na proektite, toĭ e vlozhil v sŭrtseto mi , koeto naistina iskame da dostigne sledvashtiya etap nie prenebregvame neshta. bez tova obezshtetenie . Bog mi dade videnie predi deset godini tova se sluchi , i prez vsichkite tezi godini , sŭm propusnal mnogo radost v zhelanieto obeshtaniyata se izpŭlnyavat , predi tyakhnoto vreme. Nauchete se da zadovoli napŭlno tazi stŭpka , dokato chakate za sledvashtiya. "
 
Za deĭstvie za dnes
 
Nauchete se da chakam .
Bob Gass
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent