Научите да чека

23/07/2014 12:40
Научите да чека 
 
  Ако је Бог је поставио време за све, 
најбоље је да ову идеју и убије време 
 
 
Моји времена су у твојој руци Псалмима 31.16 
Псалмиста је написао: "Ја верујем у тебе, Господе: Ја сам рекао: Ти си мој Боже времена су у твојој руци" Псалам 31, 15-16. 
Валкинг са Богом, ви откријете да трошите више времена чекања него примати. А када сте добили оно што сте очекивали, можете почети да очекујете ништа друго! То је разлог зашто, ако не научите да чекате у радости, бићете стално фрустрирани.
 
Павле је написао: "Хајде да не постану уморни у томе добро, јер на време ћемо пожњети, ако се не онесвестим" Галатима 6,9."Прави пут" је право време, према Богу, а не од нас. Ако је Бог је поставио време за све, најбоље је да ову идеју и убије време. 
 
Ви ћете рећи: "Шта да радим у овом чека?" Веруј га! 
 
Библија учењак је рекао: "Бог ме је научио да живим свој живот овај чекању завршетак пројеката које је ставили у мом срцу заиста желимо да достигне следећи корак занемаримо ствари. без овог корист. Бог ми је дао визију десет година пре него што се дешава, и током свих ових година, много радости сам пропустио у жељи обећања буду испуњене пре свог времена. Научите да у потпуности задовољи овај корак док чекате следећи. "
 
Акција за данас 
 
Научите да чека. 
Боб Гасс
Naučite da čeka
 
 Ako je Bog je postavio vreme za sve ,
najbolje je da ovu ideju i ubije vreme
 
 
Moji vremena su u tvojoj ruci Psalmima 31.16
Psalmista je napisao : " Ja verujem u tebe , Gospode : Ja sam rekao : Ti si moj Bože vremena su u tvojoj ruci " Psalam 31 , 15-16 .
Valking sa Bogom , vi otkrijete da trošite više vremena čekanja nego primati . A kada ste dobili ono što ste očekivali , možete početi da očekujete ništa drugo ! To je razlog zašto , ako ne naučite da čekate u radosti , bićete stalno frustrirani .
 
Pavle je napisao : " Hajde da ne postanu umorni u tome dobro , jer na vreme ćemo požnjeti , ako se ne onesvestim " Galatima 6,9 . " Pravi put " je pravo vreme , prema Bogu , a ne od nas . Ako je Bog je postavio vreme za sve , najbolje je da ovu ideju i ubije vreme .
 
Vi ćete reći : " Šta da radim u ovom čeka ? " Veruj ga !
 
Biblija učenjak je rekao : " Bog me je naučio da živim svoj život ovaj čekanju završetak projekata koje je stavili u mom srcu zaista želimo da dostigne sledeći korak zanemarimo stvari . bez ovog korist . Bog mi je dao viziju deset godina pre nego što se dešava , i tokom svih ovih godina , mnogo radosti sam propustio u želji obećanja budu ispunjene pre svog vremena . Naučite da u potpunosti zadovolji ovaj korak dok čekate sledeći . "
 
Akcija za danas
 
Naučite da čeka .
Bob Gass
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent