Siapa yang mengawal kehidupan anda? Siapa yang mengendalikan hidup Anda?

15/11/2013 07:25

Siapa yang mengawal kehidupan anda?
Apabila anda membuat keputusan untuk memerintah hidup anda dan anda cuba untuk mengawal hidupnya, anda hanya membuang kemungkinan bahawa Allah menjadi panduan anda. Mana-mana kesilapan yang beliau boleh mengelakkan anda inisiatif sendiri. Dengan meninggalkan yang saya, saya, saya, dan kita serahkan kepada Allah untuk mengatur hidupnya, hasilnya adalah kehidupan yang lebih bahagia dan aman, dan masalah ini dilihat berbeza

 

 

 

Siapa yang mengendalikan hidup Anda?
Ketika Anda memutuskan untuk mengatur hidup Anda dan Anda mencoba untuk mengendalikan hidupnya, Anda hanya menghapus kemungkinan bahwa Allah menjadi panduan Anda. Setiap kesalahan yang ia bisa menghindari Anda inisiatif sendiri. Dengan meninggalkan saya yang, aku, aku, dan kita serahkan kepada Allah untuk mengatur hidupnya, hasilnya adalah kehidupan yang jauh lebih bahagia dan damai, dan masalah terlihat berbeda.

 
 

 

 

 

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent